یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

کسی ز حال من خون جگر خبردارد

کسی ز حال من خون جگر خبردارد
که دامنی چو من از آب دیده تر دارد

نوای مرغ سحـــر کرد آگهم درباغ
که ناله سحــر عاشقان اثــر دارد

ز حال من کسی آگه بود که در همه عمر
فغان نیمه شب و ناله سحــــر دارد

براه عشق دلا بی دلیل راه مـــرو
که راه عشق به هر گام صد خطر دارد

صلاح کار ز عارف بجو که مفتی شهر
به نفع خویش به کار تو بس نظر دارد

به گرد خانه چه گردی درون خانه در آی
که او ز راز دل و حاجتت خبــــر دارد

من و صراحی صهبــای ناب و بزم حبیب
کدام شاه از این بـــزم خوبتـــر دارد

میان مجمع عشـــاق فروغی گفت
کجا کسی ز دل عاشقـــان خبردارد


سما فروغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد