یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

۴۹

شگفتا از من،که توکلم بر مردم است وتوقعم از خدا 

شگفتا از من، که هر آنچه خواسته ام کرده ام ، 

با اگر خدا بخواهد 

شگفتا از من،،که تنها اندوه را به میهمانی خدا می برم 

وسهم شادی را نمی پردازم...

۴۸

روزگار به من آموخت 

 

هیچ کس شبیه حرف هایش نیست..

۴۷

خیلی وقت است تمام آرزوهایم را خط زده ام 

 

تنها یک آرزو دارم 

 

خدایا تمام آرزوهای خط خورده ام را برآورده کن.. 

 

خدایا ببخش مرا...

46

خدایا 

در دوراهی زندگی ام 

 

تابلوی راهت را محکم قرار بده 

نکند که با نسیمی راهم را کج کنم

۴۵

" واسه دلی که به خودتون وابسته میکنید
طوری خاطره بسازید که بعد از شما هم بتونه زندگی کنه ..."

۴۴

حــــس خوبـــــی نیست در رویــــای کسی گـــــم شوی کــــــه فکــــر تـــــو حتــــی در خوابــــــش هم نمیگنجـــــــد ... !

۴۳

دلـــــم براے تــو کــه نه,

ولـ ــے َبرای روزهــا ی باهمـــ بودنمـان تَنـگـــ شده

براے تــو که نه ،

ولے برای "مواظِـ ـب خودت باش" شنیدن تَنـگــ شده

براے تـــو که نه ،

ولے برای نگاهـ ـے که تا پیچ سَرکوچه تعقیبم میکرد تَنـگــ شده

براے تـــو که نه ،

ولے برای دلے که نگرانم میشد تَنـگــ شده

۴۲

کمی دروغ بگو 

 

خسته ام "پینوکیو

 

اینجا آدمها "دروغ های شاخدار" می گویند 

 

ودماغ دراز خود را "جراحی پلاستیک" می کنند..