یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

ما فقط دروغهایمان به هم می رسد

مکالمه های کوتاه

کفاف گلایه های بلند مرا نخواهد داد

تا کی سلام کنیم

حال هم را بپرسیم

و به هم دروغ بگوییم که خوبیم

دروغ هایمان از سیم های تلگراف و کوهها و دشت ها عبور کنند

و صادقانه به هم برسند

ما فقط

دروغهایمان به هم می رسد

من خوب نیستم

اصلا ...

"رویاشاه حسین زاده"

همیشه چیزهایی را که نداشته ام

همیشه چیزهایی را که نداشته ام
بیشتر دوست داشته ام ،
مثل تو
که بسیار دوری ،
که بسیار ندارمت ..!

#پابلو_نرودا

زندگی یعنی امروز

زندگی یعنی امروز

یعنی همین لحضه که نفس می کشی

فردارا ندیده هیچکس

احساس تراوت کن موسیقی ناب گوش کن

فردا معلوم نیست

برای زنده موندن متولد شدی

نه غم خوردن

عاقلانه اندیشه کن

بیش از سخن گفتن حرفت را بسنج

بیش از سخن گفتن

حرفت را بسنج

چنان که بیش از

گذاشتن تخم شخم می زنی..

"ژان ژاک روسو"

گنجشک از باران پرسید :

گنجشک از باران پرسید :
کار تو چیست ؟!
باران بالطافت جواب داد :
تلنگر زدن به انسانهایی
که آسمان خدا را از یاد برده اند ....

چشم های تو..

نه زمین‌شناسم

نه آسمان‌پرداز

گرفتارم

گرفتار چشم‌های تو

یک نگاه به زمین

یک نگاه به زمان

زندگی من از همین گرفتاری شروع می‌شود

سبز آبی کبود من!

چشم‌های تو

معنای تمام جمله‌های ناتمامی ست

که عاشقان جهان

دستپاچه در لحظه‌ی دیدار

فراموشی گرفتند و از گفتار بازماندند

کاش می‌توانستم ای کاش

خودم را

در چشم‌های تو

حلق‌آویز کنم.

"عباس معروفی"