یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

آیا می دانستید سیگار کشیدن برای طبیعت مفید است؟:)))

آیا می دانستید سیگار کشیدن برای طبیعت مفید است؟
.
.
.
چرا که انسان ها را می کشد!

مرا با حقیقت بیازار

مرا با حقیقت بیازار

اما هرگز با دروغ

آرامم نکن!

 

"رومن رولان"

پرنده می داند که

پرنده می داند که کدام تصمیم را به طور مستقل
و کدام را پس از مشورت با دیگران بگیرد .

" سیدنی . جی . هریس "

باد برگ هارا جابجا می کند

باد

برگ هارا جابجا می کند

باران؛ خاک را

کاش دستی

این همه بغض در گلو مانده را

جابجا می کرد


((فلورا تاجیکی))

اگر دوست‌داشتن را فراموش نکنی

اگر دوست‌داشتن را فراموش نکنی
تمام زیبایی‌ها را به یاد خواهی آورد

رسول یونان

مست شد خواست که ساغر شکند، عهد شکست

مست شد خواست که ساغر شکند، عهد شکست
فرق پیمانه و پیمان ز کجا داند مست؟
.
.
**شاعر صائب تبریزی

#همسرانه؛ شوهر من اصلا توی کارای خونه کمک نمیکرد

#همسرانه؛ شوهر من اصلا توی کارای خونه کمک نمیکرد

یه بار که من مریض شده بودم مجبور شد که کمی از کارای خونه رو انجام بده همتون میدونید که یک مرد هیچ وقت نمیتونه کارای منزل رو به خوبی یک زن انجام بده.

اما اون روز من کلی ازش تعریف کردم. بهش گفتم تو خیلی بهتر از من جارو میکشی. بهش گفتم من تا الان نمیدونستم که برای جارو برقی کشیدن باید زور مردونه داشت وظرفا چقدر تمیز شدن و...

حالا کار به جایی رسیده که فقط باهم خونه رو تمیز میکنیم. اون اصلا نمیذاره من جارو بکشم. خلاصه اینکه هیچوقت به شوهرتون نگید تو نمیتونی بذار خودم انجام بدم .

✅گفتن کلمهٔ نمیتونی به شوهرای محترم از الان تا همیشه ممنوع.