یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

9

پروانه گاهی فراموش می کند 

    

که زمانی کرم بوده است...

8

امید همیشه وجود دارد 

اما این ما هستیم که تصمیم می گیریم 

با آن زندگی کنیم یا بدون آن!

7

خوبم.. 

 درست مثل مزرعه ای که  

محصولش راملخ ها خورده اند  

دیگر نگران داس نیستم...

6

چقدر گفتم حال همه‌ی ما خوب است و باز

تو حتی باورت نشد !

خب راستش را بخواهی

آن روز باد می‌آمد

من هم دروغ گفته بودم به آسمان

یعنی گفته بودم خوبیم، حالمان خوب است ،

اما تو عاقل‌تر از آنی که باورت شود !

5

آدم ها در دو حالت همدیگه رو ترک می کنند:  

اول اینکه احساس کنندکسی دوستشون نداره و 

دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره....

4

همیشه سکوتم


به معنای پیروزی تو نیست


گاهی سکوت میکنم


تا بفهمی که چه بی صدا باختی...

3

خداوندا

از بچگی به من آموختند همه را دوست بدار

حال که بزرگ شده ام

و

کسی را دوست می دارم

می گویند:

فراموشش کن...!!!

2

وقتی دلم خسته می‌شود،


برایش از فردایی روشن می‌خوانم


به‌یادش می‌آورم که چه دل‌هایی را از خستگی به درآورده!


وقی دلم خسته می‌شود،


می‌نشینم و برایش آرام نجوا می‌کنم


گرد و غبارش را با اشک می‌گیرم


و از شادی که در راه است، می‌گویم.


وقتی دلم خسته می‌شود،


دوست را صدا می‌زنم و به خدایی که بزرگ است، می‌سپارم‌اش...