یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

بعد از تو در هیچ عکسی نخواهم بود

بعد از تو در هیچ عکسی نخواهم بود
بعد از تو خاطرات ارزش ثبت کردن ندارد
حرامت باد دیدنم
حرامم باد دیدنت
حتی در کنج خاک خورده خاطرات

یادت هست ده دقیقه بعد از تو؟
و اکنون من اینجایم
در ده دقیقه بعد از تو
اما ده ها سال است که رفته ایی
و‌من اینجا مانده ام مبهوت
از درک عمیق نسبیت
ده دقیقه بعد از تو
یا
ده سال دور از تو

حرامت باد دیدنم
حرامم باد دیدنت
بعد از تو در هیچ عکسی نخواهم بود
لعنت به قانون نسبیت
لعنت به تو لعنت به من
تو که داشته هارا نداشته انگاشتی
من که کاشته هارا نکاشته انگاشتم
لعنت به ما
که به لجن کشیدیم دوست داشتن را

حمیدرضا فلاحت پور

مومن به هیچ پیامبری نبودم

مومن به هیچ پیامبری نبودم
تا هبوط تو
و چشمانت معجزه
چگونه نخوانمت؟
تو
در برهوت دلم نشان خدایی

فائزه حسینی

زنده بودن بدون شوق ، نمی ارزد.

ما مجبوریم برای دوام آوردن ، خودمان را به شوق بیاوریم . از دیدن انار

، از تماشای شب ، از سکوت ، ذوق کنیم. انارها را دیده اید برای افتادن ،

 چه شوقی دارند ؟! مگر آغوش زمین ، چه چیزی دارد برایشان ؟!


زنده بودن بدون شوق ، نمی ارزد.

محبوبه_احمدی

گاهی‌ فکر می‌‌کنم دنیا با همه عظمتش

گاهی‌ فکر می‌‌کنم دنیا با همه عظمتش تا چه اندازه می‌‌تواند حقیر و بی‌ ارزش باشد.

آدم‌ها از بامِ باورِ ما سقوط می‌‌کنند، یکی‌...یکی‌.

و قلب بی‌ آلایش ما، تهی از عشق و اعتماد فرو می‌‌پاشد، زخم خورده، رنجیده، آرام...آرام


نیکی فیروزکوهی

مدت هاست

مدت هاست
کزین اقیانوس دلم امواجی سهمگین می خروشد
مدت هاست
بر این طوفان دلم گردبادی وحشتناک می چرخد
در انتظار تلنگر
در آن سوی ناشناخته
کلمات وصف ناپذیرند
مرا دیوانه خطاب نکن
من دیوانه نیستم
من نظمی از بی نظمی این خنیای طبیعت وحشی ام
من گوشه نشین این خلوتگاه خروشانم
اتفاقی پدیدار شو
ببار و این طبیعت را درمان کن
مرا عصیان کن
مرا بشکن و از نو بساز
چرا که من نیازمند آفتابم
مرا آرام ساز و خورشید تازه ای عطا کن
چرا که من خودِ هیچم

رضا فریدونی

خودخوری نکن

از نظر کارشناسان تغذیه :

مضرترین غذا برای هر انسان خود خوری است.


اصغر_رضایی_گماری