یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

تو بیایی

بهار را گذاشته ام

پشت چین های دامنت

تو بیایی چای دارچین که هیچ

چای بهار نارنج هم آماده است

گفته بودم به معجزه ی عشق ایمان بیاور

من با همین چای و همین تو

یک دنیا را عاشق میکنم …

عشق به شناسنامه نگاه نمی کند

عشق به شناسنامه نگاه نمی کند

باورت می شود

این دل دلِ بی دلیل

نامش عشق است

تو هر چه دوست داری صدایش کن . . .


نیلوفر لاری پور

ناگهان آیینه حیران شد،گمان کردم تویی

ناگهان آیینه حیران شد،گمان کردم تویی
ماه پشت ابر پنهان شد،گمان کردم تویی

ردپایی تازه از پشت صنوبرها گذشت...
چشم آهوها هراسان شد،گمان کردم تویی

ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی
هر کجا زلفی پریشان شد،گمان کردم تویی


سایه ی زلف کسی چون ابر بر دوزخ گذشت
آتشی دیگر گلستان شد،گمان کردم تویی

باد پیراهن کشید از دست گل ها ناگهان
عطر نیلوفر فراوان شد،گمان کردم تویی

چون گلی در باغ،پیراهن دریدم در غمت
غنچه ای سر در گریبان شد،گمان کردم تویی

کشته ای در پای خود دیدی یقین کردی منم
سایه ای بر خاک مهمان شد،گمان کردم تویی

"فاضل نظری"

نه عشق

نه عشق
نه دوست داشتن...!
هیچکدام از این دو حرف را بامن نگو،
بگذار احساسی هم اگر هست
با دست هامان بگوییم
با انگشتان شست
با اشارت های موزون...
بگذار نوازشت کنم
بگذار
نوازشم دهی...

#حمید_رها

عمیق ترین کلمه

غنی ترین ثروت: خرد است.
بزرگترین فقر: بی عشق زیستن است.
قدرتمندترین سلاح: شکیبایی است.
بهترین امنیت: ایمان است.
موثرترین دارو: لبخند است.

عمیق ترین کلمه: عشق است.به آن ارج بنه.
سمی ترین کلمه: غرور است بشکنش.
دوستانه ترین کلمه: رفاقت است.از آن سوءاستفاده نکن.
رساترین کلمه وفاداری است.سر عهدت بمان.
موقرترین کلمه احترام است.برایش ارزش قایل شو.

استراحت

گاهی اوقات
چیزی به اسم استراحت نیاز است
یک استراحت طولانی
یک فکر آزاد
یک زندگی بدون دغدغه
گاهی نیاز است از هر چه هست دل بکنی
و خودت را به دست باد بسپاری
گاهی اوقات یک نفس عمیق لازم است
جایی دور...
جایی که فقط دوست داشتنی هایت باشند
جایی که اگر کسی هم خواست باشد
دوست داشتنی هایت باشد
گاهی یک خواب بدون استرس لازم است
گاهی زندگی لازم ست ...