یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

چادرت را سر کنی

چادرت را سر کنی
یک کوچه عاشق می شود
زن نگو!
دختر نگو!
دلبر گلابِ قمصر است...!

#امین_شاهسواری

برای من فصل ها

برای من فصل ها
همیشه از چشمان تو شروع میشود...
امروز که نگاهم کردی
فهمیدم
تابستان چقدر زود آمده است!

#مینا_آقازاده

زمان کمک می کند به رنجهایت عادت کنی،

زمان کمک می کند به رنجهایت عادت کنی،
زمان کمک می کند صبور باشی
زمان ثابت میکند که برای چه کسانی ارزش واقعی داشته ای و
چه کسانی ماندند با تو
اگر چه بارها رنجاندی و رنجاندند...
در این عصر یخبندان و زمانه ی مصلحت ها و منفعت ها و کسالت ها و بی حوصلگی ها ،
اگر کسی در کنارت ماند ، فرشته ای ست که از سوی خداوند برای آرامشت آمده است.
اگر بود ، اگر داشتید ، روی چشمانتان نگهش دارید.
روزگار روزگارِ رفتن است و نماندن...!!
پس توسعی کن بمانی و نرنجانی
متفاوت باش بمان و نرنجان

نگو دیر است

نگو دیر است!

نگو پل های پشت سرت را
همه
خراب کرده ای ؛

هنوز هم اگر عاشقی

می توانی
برای برگشتنت

"دوست داشتنم"

را پُل کنی...

برای عطشی که روحم را سمت تو می کشد

برای عطشی که
روحم را
سمت تو می کشد
کمی ابر بیاور
و کمی شعر
تا مهربان شوند فاصله ها
که این ابعاد غم انگیز قلب
غریبم کرده اند
در آغوشت.....
#شبنم سمیعیان

به ماه می‌گویم نرو

به ماه می‌گویم نرو
به شب
می‌گویم
بمان
به تو می‌گویم
بگو
بگو
تا دنیا تمام شود
کنارِ گفتِ تو..

"هرمز علیپور"

درها به طنین های تو وا کردم

درها به طنین های تو وا کردم
هر تکه نگاهم را
جایی افکندم،
پر کردم هستی ز نگاه!
در بُن خاری یاد تو پنهان بود،
برچیدم،
پاشیدم به جهان،
و دویدم تا هیچ... !