یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

به هیئت ماه در آمدی

به هیئت ماه در آمدی
در تاریکی های شهر
تو مرا روشن کردی
وتمام بوسه هایم را تعبیر کردی
کمی بعد
شبیه بهارشدی
روییدی
سبز شدی
وتمام دلتنگی هایم را تمام کردی
من عاشق یک زن نیستم
تو موجودی طبیعی هستی
یک هستی موجود
با تمام کائنات
درون من حلول کرده ای


نجوان درویش

بی نهایت دوستت دارم ولی در جمعه ها...

بی نهایت دوستت دارم ولی در جمعه ها...
حسِ دلتنگی کمی از این نهایت سرتر است!

#رضا_علیزاده

اصلا ربطی به صبح و شب ندارد

اصلا ربطی به صبح و شب ندارد
همین که تو باشی
همه چیز
بخیر است

----------
ناصر رعیت نواز

خط کشی های عابر پیاده

خط کشی های عابر پیاده
برای آدمهای تنها خوب است
وگرنه من و تو
دوتایی در خیابان
قدم که نمی زنیم
پرواز می کنیم



| صادق اسماعیلی الوند |

اگر عشق، عشق باشد.

اگر عشق،
عشق باشد.
زمان، حرفِ احمقانه‌ای است...


#فروغ_فرخزاد

من یک عاشقم

من یک عاشقم
آن هم از نوع دیوانه اش
میخواهم کُل زندگى ام را
به تو ببازم،
به تویى که
بازى دادن را بلدى.

#سروش_کلهر