یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

پاییز در راه است

پاییز در راه است
و من میخواهم شال گردنِ موهایت
پاییزِ دلم را به چالش بکشد
و‌ با آغازِ مهر
اکسیژنِ یادِ " تـو"
ریه هایم را با دوست داشتنت
غسلِ عشق دهد

شهریور است و دلم بی قرار پاییز است

شهریور است و دلم بی قرار پاییز است
آغوش شعر من از چشم هات لبریز است

دارد قدم به قدم مهر می رسد برگرد
با خاطرات تو شهریورم دل انگیز است

هوای خودتو داشته باش...

تنها چیزی ک باعث میشه با حال خوب ادامه بدم، اینه که روزای قشنگ‌تری هم میرسن!
چیزی که باعث میشه ندونیم فردا چی میشه،اما باز ادامه میدیم یه چیزه!
ضربان سمتِ چپِ سینه‌ات !
تا وقتی میزنه تجربه کن!
اشتباه کن!
تلاش کن!
هیچ‌کس قرار نیست جای تو زندگی کنه!
هوای خودتو داشته باش...

ای ماه شبی مونس خلوتگه ما باش

ای ماه شبی مونس خلوتگه ما باش
در آینه ی اهل نظر چهره نما باش

کار دل ما بین که گره در گره افتاد
گیسو بگشا و بنشین، کارگشا باش


هوشنگ ابتهاج

زخمه می‌کشد؛

زخمه می‌کشد؛
بر تارهای اندوهگین شعر
--شاعری به تنهایی!

لیلا_طیبی

گفت اگر عاشقی

گفت اگر عاشقی
شاعر باش
شعری برایم بگو
گفتم
شاید هرگز در خیالت نیاید
دیده من به تماشای هیچ دریای بینا نگشته
جز چهره چی ماهِ تو
پاهایم تن هیچ ساحلی را نپیموده
جز فرش حریر راه تو
وصفی از موج ندانم
اما از موج موهای تو بسیار دانم
دل به هیچ دریای نزده‌ام
اما دل به تو داده‌ام
غرق هیچ دریای نگشته‌ام
اما غرق چشمان آبی تو گشته‌ام
حال
از این عاشق غرق شده , طلب شعر میکنی
دریا جان؟

چی ماه بخشنده