یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

چون عشق نزد ما احساسی درجه سه است

چون عشق نزد ما
احساسی درجه سه است
و زن
شهروندی درجه سه است

و کتاب های شعر
کتابهایی درجه سه‌اند
به همین خاطر ما را
مردم جهان سوم می‌نامند


« شاعر : سعاد الصباح »

پناه بر عشق !

پناه بر عشق !

دو رکعت گریستن در آستین آسمان

برای دوری از یادهای تو واجب است

واجب است تا از قنوت جهان

راهی به آتنا فی مشعر الجنون بیابم !


سید علی صالحی

از مهتابی خانه من تا آفتابی خانه تو

از مهتابی خانه من
تا آفتابی خانه تو
یک دست فاصله ست.

دستت را
دراز کن
تا
مهتابی
آفتابی شود. .


شهیار قنبری

این ماهیت عشق است, فکرم شده چشمانت!؟

این ماهیت عشق است, فکرم شده چشمانت!؟
دست از سر من ای کاش, چشمان تو بردارد!!!

احسان نصری

فرصت کم بود و سردرگمی‌های تو زیاد

فرصت کم بود و
سردرگمی‌های تو زیاد
در این مدتِ کم
از دستِ هیچ علمی
برای تو
کاری برنمی‌آمد

فقط
بوسه می‌توانست
در یک لحظه
تکلیفِ تو را معلوم کند
و...!

افشین یداللهی

تو تنها می توانی آخرین درمان من باشی

تو تنها می توانی
آخرین درمان من باشی
و بی شک دیگران
بیهوده می جویند تسکینم!


#محمدعلی_بهمنى

چندیست از تو غافلم ای زندگی ببخش

چندیست از تو غافلم
ای زندگی ببخش

چنگی به دل نمیزنی
این روز ها تو هم


#فاضل_نظری

اى مرا یک بارگى از خویشتن کرده جدا

اى مرا یک بارگى از خویشتن کرده جدا

گر بدان شادى که دور از تو بمیرم مرحبا !


#عراقی