یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

این همه رنج کشیدیم

این همه رنج کشیدیم
و نمی دانستیم،
که بلاهای وصال تو
کم از هجران نیست...

هوشنگ_ابتهاج

ناباوریِ رویا

خوابیده از درخت
پایین آمدم
تمام انجیر ها را
به کودکان خسته ی کار دادم
لبخند هایشان
چه طعم گسی داشت
ناباوریِ رویا را.

مظفر امینی

کاش در جهان،

کاش در جهان،
تنها یک انسان پیدا شود
که به آسمان نگاه کند
درِ توبه ی آسمان باز است.
این معبد، شب وُ روز
اصلا هیچ گاه بسته نمی شود.
ای توبه گر، نزدیک بیا،
خداوند مراقب توست.
((فکرت صادق))

من به خاطر خنده هایش مُردم،

من به خاطر خنده هایش مُردم،
او به مُردنم، خندید.
خُب
فرق داشتیم...!

اوزدمیر_آصف

سخنِ عشقِ تو بی آنکه برآید به زبانم

سخنِ عشقِ تو بی آنکه برآید به زبانم
رنگِ رخساره خبر میدهد از حالِ نهانم
گاه گویم که بنالم زِ پریشانیِ حالم
باز گویم که عیان ست,چه حاجت به بیانم

سعدی

در سینه ات یک دردِ ناآرام می پیچد

در سینه ات یک دردِ ناآرام می پیچد
مثل صدای تیر، در ساعاتِ خاموشی
در خاطراتت مثل بادی سرد می لرزی
تنهایی ات را مثل شیری گرم می نوشی...




| حامد ابراهیم پور |

من و زلفِ تو قرینیم به سرگردانی ؛

من و زلفِ تو
قرینیم به سرگردانی ؛
من ز تو دورم و
او از تو جدا نیست چرا…



#اوحدی