یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

گفت: عشق نه!

گفت: عشق نه!
بیا تا همیشه "دوست" بمانیم
دستش را رها کردم
گفتم:
ببخشید ما به کسی که
برایش روزی چندبار
از درون فرو میریزیم
دوست نمی گوییم ...


"فرید صارمی"

قلبم به حدیثی که شنیدی مشکن

قلبم به حدیثی که شنیدی مشکن
عهدم به خطایی که ندیدی مشکن

تیغی که بدو فتح نمودی مفروش
جامی که بدو باده کشیدی مشکن


ملک‌الشعرای بهار

تو اکتشاف عاشقانه ای

تو

اکتشاف عاشقانه ای

که نمی شود

با کسی در میان گذاشت.



"علیرضا اسفندیاری"

پنجره را باز کردم،

پنجره را باز کردم،

تا جا مانده های عطرت بیرون برود؛

ساده لوح بودم!

پشت پنجره ، بوران خاطراتت

منتظر بود...!



(آ.شریعتی)

گاهی اوقات بهترین راه برای کمک به آدمها

گاهی اوقات بهترین راه

برای کمک به آدمها

این است که فقط کنارشان باشی

"ورونیکاراث"

قلبم را سرزنش مکن

قلبم را سرزنش مکن
از عشق
که گلها ...
بی اختیار می بویند !