یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

حضورش برایم هیچ اهمیتی نداشت

حضورش برایم هیچ اهمیتی نداشت
اما غیبتش خیلی آزار دهنده بود...

در آوازها به سویت می آمدم

در آوازها
به سویت می آمدم
و باد ، بالم بود
اما تو دور بودی
دور...
همچون کوهی در رویا...

طولش نمیدهم

طولش نمیدهم
چرا که عشق
روشن و مختصر است ؛
مَن هلاک کسی چون توام
که روزی از راه برسد...

‌زن که باشی درباره‌ات قضاوت می‌کنند؛

‌زن که باشی درباره‌ات قضاوت می‌کنند؛
درباره‌ی لبخندی که بی‌ریا نثار هر احمقی کردی!
درباره‌ی زیبایی‌ات ... که دست خودت نبوده و نیست!
درباره‌ی تارهای مویت که بی‌خیال از نگاه شک‌آلوده‌ی احمق‌ها از روسری بیرون ریخته‌اند!
درباره‌ی روحت، جسمت، درباره‌ی تو و زن بودنت قضاوت می‌کنند!
تو نترس و زن بمان
احمق‌ها همیشه زیادند!

گفته بود اولینَ ش "من" هستم

گفته بود اولینَ ش "من" هستم
باورش کردم
افتخار هم میکردم
اولینِ کسى بودن،آخ که عجب لذتى دارد!
آهنگ گوش میکردیم،بغض میکرد
کافه میرفتیم،بغض میکرد
قدم میزدیم،بغض میکرد
حتى لحظه اى هم که بوسیدمش،بغض کرد...
یک جاى کار میلنگید
"من شبیهِ اولین ها نبودم...

زنها رادست کم نگیرید !

زنها رادست کم نگیرید !
درنهایتِ ظرافتشان................ چنان برایت تکیه گاه میشوند ؛
که انگشت به دهان بمانی !
زنها هشتمین عجایبِ جهانند............. ازنوعِ متحرکِ دلبرانه ♥♥♥

همیشه یه نفر هست که: شنیدن "صداش" مثل

همیشه یه نفر هست که: شنیدن "صداش" مثل
گوش دادن به یه آهنگ می‌تونه آرومت کنه
شـاید، هیچوقت نفهمه چقدر دوستش داری اما
هیچکدوم، از این «هیچوقت‌ها» "مهم نیست"
مهم اینه که "یه نفر" باشه تا بهش بگی
از اینجایی که الان هستم، آخرتری وجود نداره
حرف بزن باهام «می‌خوام به زندگی برگردم»
#پویا_جمشیدی