یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

بی گمان با تو که باشم غزلم رویایی‌ست

بی گمان با تو که باشم غزلم رویایی‌ست
خانه‌ی سرد دلم با تو پر از زیبایی‌ست

باش تا عشق تو آرام کند قلب مرا
بی تو و عطر تو تقدیر دلم رسوایی‌ست

تو چه کردی که به یکباره جنون می‌گیرم؟
در سرم بار دگر حادثه‌ی شیدایی‌ست


باز با عطر تنت دار و ندارم شده‌ای
تو نباشی به خدا سهم دلم تنهایی‌ست

با تو عمری‌ست که احساس عجیبی دارم
حال و احوال دلم پیش تو استثنایی‌ست


مهدی ملکی

دیدم که در زَوال عشق

دیدم که در زَوال عشق
او از مقابل چشمان من میگذرد
و من میمانم و حسرت یک عمر
عاشقی کردن....


عاطفه جعفری

بیا تا برایت عطر خوش زندگی را آسیاب کنم

بیا تا برایت عطر خوش زندگی را آسیاب کنم
مثل قدیم ها؛
دانه دانه دغدغه هایت را به من بِسِپار
چنان دانه دانه اش را مثل قهوه در آسیاب محبت می سایم
تا تمام زندگی ات را عطر خوش قهوه پُر کند
تا نفس عمیقی بکشی، بخندی،حال دلم تازه شود...


درنا مقدم

در این دنیای پر فریب

در این دنیای پر فریب
که صحرایی است خشک
برای عشاقِ شیشه ای!
لیلیِ واقعیت
و مجنونِ حقیقت
به هم آمیختند
اما هرگز
به وصالِ معرفت
نرسیدند!

عبدالمجیدحیاتی

ای خالق هستی ... بی نهایت ... دوست دارم ...

ای سرآغاز عشق
به سخاوت گل ها سوگند
من ...
تو را دوست دارم
سوگند به محبت شقایق
که تو را دوست دارم
به دلتنگی غروب سوگند
به سرخی روی خورشید سوگند
من، تو را دوست دارم
سوگند به استواری کوه ها
و سوگند به درماندگی عاشقان
سوگند به آشنایی دو دوست
و سوگند به نغمه های عاشقان
من، تو را دوست دارم
سوگند به شکوفه اشک عارف
و سوگند به ترنم باران
من، تو را دوست دارم
سوگند به وفاداری
سوگند به جوانه های امید
و سوگند به خنده شکوفه
من، تو را دوست دارم
سوگند به سرزمین لاله ها
سوگند به نسیم آشنایی ها
سوگند به آسمان نیلی شهرت
سوگند به رویاهای صادقانه
من، تو را دوست دارم
سوگند به بغض زمین
سوگند به هفت آسمان
و سوگند به کهکشان
من ...
تو را ...
ای خالق هستی ...
بی نهایت ...
دوست دارم ...

نسرین طهماسبی فرد