یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

ای خالق هستی ... بی نهایت ... دوست دارم ...

ای سرآغاز عشق
به سخاوت گل ها سوگند
من ...
تو را دوست دارم
سوگند به محبت شقایق
که تو را دوست دارم
به دلتنگی غروب سوگند
به سرخی روی خورشید سوگند
من، تو را دوست دارم
سوگند به استواری کوه ها
و سوگند به درماندگی عاشقان
سوگند به آشنایی دو دوست
و سوگند به نغمه های عاشقان
من، تو را دوست دارم
سوگند به شکوفه اشک عارف
و سوگند به ترنم باران
من، تو را دوست دارم
سوگند به وفاداری
سوگند به جوانه های امید
و سوگند به خنده شکوفه
من، تو را دوست دارم
سوگند به سرزمین لاله ها
سوگند به نسیم آشنایی ها
سوگند به آسمان نیلی شهرت
سوگند به رویاهای صادقانه
من، تو را دوست دارم
سوگند به بغض زمین
سوگند به هفت آسمان
و سوگند به کهکشان
من ...
تو را ...
ای خالق هستی ...
بی نهایت ...
دوست دارم ...

نسرین طهماسبی فرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد