یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

ما را تو به خاطری همه روز

ما را تو به خاطری همه روز
یک روز تو نیز یاد ما کن

تا الان بهترین عیدی که از فامیل گرفتم

تا الان بهترین عیدی که از فامیل گرفتم
.
.
.
.
.
.
نیومدنشون بوده

تو زندگی

[ تو زندگی از‌بعضی‌اتفاق‌ها‌ که‌عبور‌کنی دیگه‌هیچ‌چیز . . .
‌نه‌اونقدر‌سخته‌و‌نه‌اونقدر‌قشنگ . . . ]

سال نو مبارک

یا مقلب ، قلب من در دست توست

یا محول ، حال من سرمست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب من شود همچون بهار

یا مقلب ، قلب او را شاد کن

یا مدبر ، خانه اش آباد کن

یا محول ، احسن الحالش نما

از بدیها فارغ البالش نما

سال جدید براتون به خوبی باشه ♥♥♥

دوستش دارم

دوستش دارم
انکار می کند
دوستش ندارم
انکار می کند
ای دوصدلعنت
به این فاعل وابسته به مفعول

بیژن_سام

من آنقدر با تو بوده ام

من آنقدر با تو بوده ام
که از بودن
کنارِ دیگران
سردم میشود...!

مواظب دلت باش!

قالَ الاْمامُ علىّ(ع) : وَلاَ تَرْغَبَنَّ فِیمَنْ زَهِدَ عَنْکَ

مواظب دلت باش!
دلت رو فقط پیش کسی بذار که حاضره‌ دل به تو ببنده!

منبع: نهج البلاغه، نامهٔ۳۱، بند۱۰۳