یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

روزهای رفته را ورق بزن...

روزهای رفته را ورق بزن...
قانون حاکم بر عشق ما...
همان
برگ برگ ورقها بود ..!،


نسرین حسینی شیرازی

من لرزش صدای عشق را

من
لرزش صدای عشق را
به واژه می نشانم
وقتی
تمام آنچه به یاد می آورد
اسم تو ست


پرویزصادقی

بی تابی نکن ماهـی من, امشب ماهـی نیست

بی تابی نکن ماهـی من, امشب ماهـی نیست
ازاین حوض کوچک تابه اقیانوس راهی نیست

می گذرد این ظلـمات و پـس آن پـرده..
نوریست و از ای کاش ها خبری نیست


این بار تو ای ماهی کوچکم ز حوض خود..
دل بکـن تارسیدن به مـاهت راهـی نیـست

خودرا باور کن... عشق اگر باشد..
زقعـر دریا تا به افـلاک راهی نیست


ماهی قشنگم صبـــر جوابت نیست
دست بجنبان تاصبح فردا زمانی نیست

حمیدپوریاسینی

با خیالت شستم

با خیالت شستم
هوای فاصله را
اینجا عطرت نفس می‌کشد
سیده_مریم_وهابی

نه میخواهم فراموشت کنم از دل به قرآن

نه میخواهم فراموشت کنم از دل به قرآن
نه میخواهم دگر عشق تو را با من چه کردی؟

همه شب ها سحر شد با جنون این دو راهی
گذشته کارم از نذر و دعا , با من چه کردی؟

هنوز آن صحنه را میبینمش, آن شب که با بغض
صدایت کردم و گفتی شما؟ , با من چه کردی؟

اگر میخوردم از بیگانه خنجر عادتم بود
زدی از پشت من ای آشنا , با من چه کردی ؟!

دلم بعد از تو کاری جز تپیدن ها ندارد !!
فراموشش شده عشق و وفا با من چه کردی؟


نبین میخندم و شادم تو شب ها را ندیدی !!
به خود می پیچم از این ,گریه ها با من چه کردی؟

محمدحسین ارکان

پاها قلب دوم اند

درست می گویند

پاها قلب دوم اند

من همه جا

بی دلیل دنبال توام



نیما معماریان