یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

دستی به قلم دارم ...!

دستی به قلم دارم ...!

دستی به دلم داری ...!

همدست شوند این دو ....

محشر شود اشعارم .........!!!

جـــــــان به کف،

جـــــــان به کف،
خنـــــده به لب،
شعــــــله به دل،
شور به ســـــر،
جـــان فدا در رهِ
جانانه ى عشـــــــــقیم هنوز ...
--------------------------------------------
#مولانا

با آدمای شاد دوست بشید

تحقیقات نشان میدهد استرس و شادی هر دو واگیر دارند

و بودن در کنار افرادی که شاد و یا افسرده هستند

به طور مشخص و مستقیم بر روح و روان ما تاثیر میگذارد !


با آدمای شاد دوست بشید

داستانِ دلبستگی داستان دل کندن است
اینکه بدانی کسی که دلبسته اش میشوی روزی، جایی، در لحظه ای، بر حسب شرایطی ممکن است دل بکَند و برود...
اینکه بدانی و دلبسته شوی
و آن روز که قصه، قصه رفتن شد؛ هر چقدر سخت اما بپذیری و بدرقه کنی
و همچنان ادامه دهی...
داستانِ خوب و بد نیست
معرفت و بی معرفتی نیست
داستانِ آن شاخه سر سبزی ست که میداند قرارِ فصل پیش رو با او خزان است... و نه همیشه برقرار،
و باورِ رنگینِ بهار...
داستان پذیرش است و امید و صبر، در خستگیی جانفرسا از تکرارِ دفعاتی نامعلوم...
داستان دلبستگی داستان موری ست که دانه می کشد چندین برابر جثه اش
چندین بار نمی تواند
اما دلسرد نمی شود
و در آخر... می تواند
می شود

#پریسا_زابلی_پور

اشک های من

اشک های من
کفش هایتان را بپوشید
خوش ندارم
پا برهنه
وسط گونه های من بدوید

آن‌طرف‌تر
زنی هست که فکر می‌کند
باید برایش گریه کنم

و من
مغرورتر از آنم
که رد پایی به جا بگذارم...


#محمد_ذکریانژاد