یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

بهت قول دادم برنگردم اما برگشتم

بهت قول دادم برنگردم
اما برگشتم
و از اشتیاق نمیرم اما مردم
به چیزهایی بزرگتر از خودم قول دادم
با خودم چکار کردم؟
از شدت صداقت دروغ گفتم
و خدا را شکر که دروغ گفتم.

"نزار قبانی"

حال من بر همه پیداست

چند پنهان کنم

افسانه هجران از تو؟

حال من بر همه پیداست

چه پنهان از تو؟



"هلالی جغتایی"

تقدیر من

تقدیر من
نبوده است
که دوستت نداشته باشم
تو دور و نزدیک ترین
رویای محال منی

محمدرضا_خوشنواز

بیدار که می شوی

بیدار که می شوی
شهد لبهایت شیرین می کند
صبح هایم را ...
تو را به " عشق " می نوشم
هنگامِ طلوع ،
برای تولدی دوباره ...

#باران_قیصری

چہ زمستـانِ غـم‌انگیز بدی خواهـدشد

چہ زمستـانِ غـم‌انگیز بدی خواهـدشد
مـاه " دی " باشـد و
آغــوش کسی کم باشد...!

انسیہ_آرزومندی

جزیره‌ی چشم های تـــو

جزیره‌ی چشم های تـــو
مستـعمره‌ی مـوج های
آغــــوش مــــــن اســـت
بــر انـدام صـدفیـــــم
حلقـــــه بــــزن شایـــــد
بـه استـقــــلال ایــــن
مستعمره رای بدهم ...!!!

رویاکارپسند