یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

رنگ میگیرد آسمان دلم

رنگ میگیرد آسمان دلم

وقتی یادتو همیشه اینجاست

من نمیدانستم پرواز یعنی چه

حال میفهمم دل زدن به دریاست

نیلوفر ثانی

وقتی یادتو همیشه اینجاست

من نمیدانستم پرواز یعنی چه

حال میفهمم دل زدن به دریاست

نیلوفر ثانی

مسافرتنها

سرخ از برودت ِتندباد ِحصار

من این سوی ِمرز ِانتظار

سنگواره ی ِبیخود شدگی را

می ستودم

اما چه سود

حرف های ما

تخدیر دریایی خویش را

تا اعماق میوزید

و دوباره تا مد ِشیفتگی

برمیگشت

جهان هرچقدر در چراگاه ِبی خبران

سبز باشد

به چشم ِمسافر ِتنها

همیشه یک جاده ی خالی ست ...


نیلوفرثانی

میان من و تو فاصله یک باران ست

میان من و تو

فاصله یک باران ست

و خیالت که مرا

از پنجره می گیرد

و می برد

قدم زنان تا عشق.

می رسم به تو

با تن پوشی از آغوش

و دست هایی

پر از طراوت اوّلین سلام

گل سرخی

که گلبرگ گلبرگ

در صدای عطرها

هجا می کند تو را.

میان من و تو

فاصله یک باران ست.

 

"پرویز صادقی"

در انتظارِ آمدنِ کسی بودن

در انتظارِ

آمدنِ کسی بودن

که می‌دانی نمی‌آید

حماقت نیست،

عشق است ...