یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

هرگز نگو خداحافظ

هرگز نگو خداحافظ!

خداحافظی با تو

سلام گفتن به در به دری هاست

و در آغوش کشیدن

تمام تنهایی ها،

ترس ها،

سرگشتگی ها...

هرگز نگو خداحافظ!

خداحافظی با تو،

منجمد شدن قلب هجده ساله ای ست

که نام تو را آواز می داد

به تپیدن های خود...

 

در الوداع هر دیدار

پی واژه ای می گردم

به جای خداحافظ،

تا با آن بباورانم به خود

که دوباره دیدنت محال نیست!

حرفی شبیه می بینمت،

تا بعد،

به امید دیدار...

حرفی که نجاتم دهد

از هراس دوباره ندیدن تو!

به من که عمری

لبریز بوده ام از سلام های بی جواب

هرگز نگو خداحافظ...

 

"یغما گلرویی"

آرى بى همه‌چیز بودیم؛

آرى بى همه‌چیز بودیم؛
اما امید داشتیم.

تورگوت اویار

باد سمند سرکش‌ات بر تن خاکی‌ام رسان

باد سمند سرکش‌ات بر تن خاکی‌ام رسان
پاک کن از غبار من راهگذار خویش را

محتشم کاشانی

گفتم ز لعل نوش لبان پیر را چه سود

گفتم ز لعل نوش لبان پیر را چه سود
گفتا به بوسه شکرینش جوان کنند

حافظ

تنها گناه آینه‌ها زودباوری‌ست.

چشمت  به چشم ما و دلت پیش دیگری‌ست

جای گلایه نیست! که این رسم دلبری‌ست

 هرکس گذشت از نظرت در دلت نشست

تنها گناه آینه‌ها زودباوری‌ست.


"فاضل نظری"

من آفتاب می‌خواهم

من آفتاب می‌خواهم
اندازه‌ای که دلم روشن شود
اندازه‌ای که اتاقم هر شب
روز شود
دست‌خالی برنگرد!
چشم‌روشنی این‌همه سال
کمی طلوع کن...!


کامران رسول زاده