یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک نگاه خداوند کافی ست

یک نگاه خداوند کافی ست

برای گشوده شدن ِ

یک یک ِ درهای بسته ی زندگی مون…

آن نگاه و نظر ِ بلند را

برای شما آرزو میکنم

بگذار شاعرانگی کنم

بگذار

شاعرانگی کنم
با استعاره چشمانت
در این فصل بی بلوغ
در این صبح زمستانی

که گل از گل
هیچ شاخه ای
نمی روید‌.

بیمار:میدونی کی توی دریا غرق میشه؟

بیمار:میدونی کی توی دریا غرق میشه؟

دکتر هاوس:معلومه،اونی که شنا بلد نیست.

بیمار:برعکس،اونی که شنا بلده

غرق میشه؛

اونی که شنا بلد نیست توی دریا نمیره.

اگر چه از غم دوری من و تو دلتنگیم

اگر چه از غم دوری من و تو دلتنگیم
ولی به محضِ رسیدن، دوباره می جنگیم !

به جای آینه بودن ، چرا عزیز دلم
میان ِ جامِ بلورین یکدگر سنگیم؟!

جهانِ تلخِ تو تنها دو رنگ دارد و بس
میان معرکه چون مُهره های شَترنگیم!

مگر سفاهتِ تیمور لنگ را داریم
که در طریق ِنفسگیر عشق می لنگیم؟!

حکایت ِمن و تو یک حدیث تکراری است
که مثل سازِ بدآهنگ، ناهماهنگیم!

"دکتر یدالله گودرزی"

خواهی اگر وصل یار، از غم_هجران منال

خواهی اگر وصل یار، از غم_هجران منال
زان که وصول بهار تن به خزان دادن است...

فروغی_بسطامی

-هیچ‌وقت آرزو کردی که کاش مردم رو راست‌تر بودن؟

-هیچ‌وقت آرزو کردی که کاش مردم رو راست‌تر بودن؟
‏+یعنی چطوری؟
‏-من احساس می‌کنم همه، خود جعلی‌ شون ‌رو نشون میدن.
همه‌ی ما تو عمقِ وجودمون خراب و داغونیم. فقط، ‏بعضیامون می‌تونیم اینو بهتر از بقیه پنهون کنیم.

‏⁧ما تمامش می‌کنیم ⁩
کالین_هوور

دوست داشتن گاهی وقت ها تحمل است

دوست داشتن
گاهی وقت ها تحمل است
اینکه بتوانی با زخم های زندگی
هنوز سرپا ایستاده باشی.

دوست داشتن
گاهی وقت ها، زندگی ست
همانند سینه ای بدون نفس،
از مرگِ
قلب بدون عشق
آگاه باشی.

دوست داشتن
گاهی وقت ها
سنگین است
به سان
سنگینیِ لیاقت دوست داشته شدن

و بعضی وقت ها
دوست داشتن
حیاتی دیگر است

زنده نگه داشتن
کسی درون ات
حتی
با وجود این فاصله های دور.



"اُزدمیر آصف"

چشم بستم که شدم غرق خیالی الکی

چشم بستم که شدم غرق خیالی الکی
قصه ی عاشقی و شوق وصالی الکی

فرض کردم که تو هم عاشق چشمم شدی و...
همه ی دلخوشیم فرض محالی الکی

پر کشیدیم چه نقاشی زیبایی شد
آسمانی الکی با پر و بالی الکی

"درس خواندی؟ چه خبر؟ حال شما؟ خوبی که؟"
عشق پنهانی من پشت سؤالی الکی !

"روز هجران و شب فرقت یار آخر شد"
ما رسیدیم به هم آخر فالی الکی....!

"مجید ترک آبادی"