یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

مرگ همیشه بد نیست!

مرگ همیشه بد نیست!
کاش
روزی بیاید
که دلواپسی بمیرد
دلتنگی بمیرد!
تنهایی بمیرد
روزی که مردم
با
بوسه حرفهایشان را بزنند!
تا
غروب جمعه
متروک ترین جای دنیا شود!!!!

اشکان پارسا

بی قلب زیستن آسان تر است ز بی زخم زیستن

هرگز نمی توان
گل زخم های خاطره ای را ز قلب کَند
که در این سیاه قرن
بی قلب زیستن
آسان تر است ز بی زخم زیستن
قرنی که قلب هر انسان
چندیدن هزار بار
کوچکتر است
از زخم های مزمن و رنجی که می کشد ...



" نصرت رحمانی "

دوست نداشتم خبر رفتنت را کسی بفهمد

دوست نداشتم
خبر رفتنت را
کسی بفهمد
بغضم را در تنهایی شکستم
مثل قاصدکی که
جای باد
به باران فکر می کرد.


"محسن حسینخانی

سهمت از زندگی همین بوده

باورت شه که قسمتت اینه، سهمت از زندگی همین بوده
صبح تا شب بمیری و هر شب، یه تن زنده تو کفن باشی
لمس کن ضربه های قلبم رو، اوج فریاد یک تن زخمی
درک کن عمق درد این زن رو، کاش یک لحظه جای من باشی
((شهناز رجب زاده))

گفتمش شیرین ترین آواز چیست؟

گفتمش شیرین ترین آواز چیست؟
چشم غمگینش به رویم خیره ماند
قطره قطره اشکش از مژگان چکید
لرزه افتادش به گیسوی بلند
زیر لب غمناک خواند

ناله‌ی زنجیرها بر دست من!...

هوشنگ ابتهاج

خودم را به تو سپردم و تـــــو را بدست خـــــــــدا

خودم را به تو سپردم
و تـــــو را بدست خـــــــــدا
حالا این بار هزارم است که می گویم
من خدا را در تو می بینم
چشـــــم باز کن
نگاهــــــــــــــــــم کن
من هم باید زندگـــــی کنم
خــــــــــــــــدای مـــــــــــــــــن ... ////

نریمان ربیعی