یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

عاشقی سرگشته ام من در فنا افتاده ام

عاشقی سرگشته ام من در فنا
افتاده ام
همچنان یک قطره اشکی زیر پا
افتاده ام

چشم زیبایش مرا بایک نگه شیدا
نمود
عشوه هایش شد سبب کزدل سوا
افتاده ام

مهربانیها نمودم با دلی بشکسته ای
ازنگون بختی کنون از چشمها
افتاده ام

محرمی کو تا بگویم راز دل را نزد او
عاقبت کزدستِ دلبردر بلا افتاده ام

میدهد رنجم ز جورش بیوفا در
عاشقی
بهر عشقش عاقبت بنگر کجا
افتاده ام

موج سرگردانم ازبیدادیک نامهربان
صید طوفانم من از ساحل جدا
افتاده ام

عاشقم من عاشقان وامانده ام در
عاشقی
درد مندم گوشه ای من بی دوا
افتاده ام

میکُشدعشقش ترا آخر(خزان) در
عاشقی
چنگ یک نامهربانی بیوفاافتاده ام


علی اصغر تقی پور تمیجانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد