یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

من سخاوتمندی اعداد را دوست دارم ،،

من سخاوتمندی اعداد را دوست دارم ،،
آن ها حاضر به شمارش هر چیزی یا هر کسی هستند
جمع را
حس فراوانی و ضرب را
دوست دارم
از آن که تفریق می کند بیزارم
تقسیم اگر عادلانه باشد
باقی مانده اش صفر نمی شود

برای سال هایی که با بوی نان زندگی کردم
همیشه گرسنه ام
حس چیدن میوه از درخت
دیدن مسیر آهو ها روی برف
بوی کاه گل خانه های خشتی
آتش تنور ها ی روستایی را
دوست دارم

دوستی که متوقف می کند
غصه خوردن را
آواز خواننده ها
نوازنده ها
شادی آفرینان رقصنده را
دوست دارم

من آن شعر
که عشقی را از سکوت بیرون می کشد
شاعری که گل جمع می کند
ابیات معطر را به جهان تقدیم می کند
باران را
که زمزمه و آواز می شود
و هر چیزی که آرزوی چیز بهتر را برای ما می آورد
دوست دارم .


مهدیه لطیفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد