یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

دلم گرفته تو مپرس بیا از این شهر هم گذر بکنیم

دلم گرفته تو مپرس بیا از این شهر هم گذر بکنیم
به جای دگربریم وازحرف های مردم هم حذر  بکنیم

دلم گرفته و نفس درحریم عشق تو بند آمده است
به گریه می گذرد روزگارم کمی هم با هم کدر بکنیم

دلم گرفته تومپرس که هم لباس تار و پودعشقیم
بساحل گذری کنیم وباهم به طوفان هم اثر بکنیم


صفای باتنم باشی ودستان معجزه گرت هم هستم
فدای تو گشتم و بیا غمهای خود را هم بدر بکنیم

دلم گرفته تو مپرس اگر هم فرصتی نیست به عمرم
کمی هم کنارمن بنشین و به گذشته هم سفر بکنیم

صفای وجودم هستی و‌تو لیلی باش و منم مجنون
بجعفری هم گذری میکن سپیده با هم سحر بکنیم


علی جعفری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد