یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

چه کردی با دلم؟ بعد از تو خود را هم نمی‌خواهم

چه کردی با دلم؟ بعد از تو خود را هم نمی‌خواهم
تو بسیاری برایم, من چنینم کم نمی‌خواهم

حضورت را کویری تشنه‌‌ام من, حضرت باران
بباری همچو وابل بایدم, نم‌نم نمی‌خواهم

چو ماهی زنده‌ام با بودنت, دریای من جز تو
نفس در تُنگ یا در برکه‌ای, یک دم نمی‌خواهم


نفس بند آیدم باید, چو سهم دیگران گشتی
هزاران غم رسد بر دل, نفس با غم نمی‌خواهم

مدامی این جهان زیباست, که می‌بینم به چشمانت
نشد آیینه گر چشمت, من این عالم نمی‌خواهم

پس از تو مردنم باید, ولی حتی پس از مرگم
گذر از دیگران جز تو, به خاکم هم نمی‌خواهم

فاطمه محمدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد