یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

دیوار خانه ی تو اگر کوتاه تر بود

دیوار خانه ی تو اگر کوتاه تر بود

دزد می شدم

می آمدم پاورچین پاورچین

کفش هایت را تمیز می کردم

اتاقت را رفت و روب

لباس هایت را جا به جا

صبحانه ات را آماده ...

بعد

دست هایت را غرق بوسه می کردم و

به جای همه ی دزد های مجنون

نشانی ام را می گذاشتم و

می رفتم

من اگر دزد بودم

آه

دیوار خانه ی تو اگر کوتاه تر بود


مسعود امینی

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:58

چه چرت و پرتا
متنفرم از کپی پیست کردن
یکم خلاقیت بد نیست
که ایرانیا ندارن
یا اینجوری کسل کننده هست وبلاگاشون مثل اینجا
یا سارق ادبی هستن

اومدی یه چرت وپرت خودت گفتی...نویسنده وشاعرش همراه نوشته هست..کجاش سرقت ادبی میشه اومدی برای خودت کلاس گذاشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد