یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

بر خاک کف کفش‌هایت

بر خاک کف کفش‌هایت
تیمم جبیره‌ای می‌کنم
زخم‌های دلم جبیره‌ای‌ست بر جبیره
وحیدى شیرازى

گفت عاشقم

گفت عاشقم
چه می دانستم من
سلاخ بود
چشمانش
بسم الله
قبلش بود .

وحید ایازی

میشد ای کاش دلم غرق جمالت میشد

میشد ای کاش دلم غرق جمالت میشد
نرگسم سبز زباران وصالت میشد
میشد ای کاش برای غم تنهایی من
دلت ازبهرغمم خون نگاهت میشد
میشد ای کاش اگر این دل من رابشکافت
اندرونش گل صدرنگ جمالت میشد
میشدای کاش اقاقی وجود دل من
خشک یاسبززآب لب وجانت میشد
میشدای کاش اگر عشق درونم جاداشت

عشق چون دل همه جا فرش به راهت میشد
چونکه عشقت همه جا آب زرویم میبرد
افتخاری ست که هرروز نثارت میشد
من نگویم زغم بی کسی واین دل خود
کاش انوقت دلت حرف لبانت میشد

فاطمه قاسمی

برایت آرزو دارم

برایت آرزو دارم
لبانی دم‌به‌دم خندان
و چشمانی پر از شادی
و دنیایی به‌رنگ آسمان؛ آبی
دلی سرشار از مهر و محبت را
در این سال اهورایی
برایت آرزو دارم


مصطفی کمالجو

ای لبخند طبیعت، شادی ات افزون

ای لبخند طبیعت، شادی ات افزون
سرخی گل به گونه هایت افزون
ای الهه عشق، عاشقانه ات افزون
بوسه یار به عیدانه هایت افزون


علیرضا بارگاهی

سال نو شد خانه نو شد جامه نو

سال نو شد خانه نو شد جامه نو
گـل بشکفت ارغــوان و لالــه نو
نیست در حــــالم ولی احوال نو
تــــــازه ام کـــن ولی جانـانه نو


جواد مهاجرپور