یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

کاش هیچ گذشته ای با هم نداشتیم

کاش هیچ گذشته ای با هم نداشتیم
آنوقت من می توانستم
به تو زنگ بزنم
و بی دلخوری حالت را بپرسم؛
چقدر پرسیدنِ حالِ ساده ات
بعید شده حالا.

پریسا زابلی پور

فرارِ من از شب از نگاه به تو....

فرارِ من
از شب
از نگاه به تو....
پس بگو چیست
این ماهِ مبهم
در آبرنگ روزهای من....!؟

شیما اسلام پناه

انتخابات امسال دوتا نکته عجیب و جالب داشت

انتخابات امسال دوتا نکته عجیب و جالب داشت
.
.
.
.
.
.
اول اینکه؛ قاضی زاده از بین چهار نفر شد پنجم!! دوم اینکه آرای باطله دوم شد.

یعنی اگه یه کم بیشتر رای میاورد می‌رفت دور دوم.

اگر تو نامم را صدا نزنی

اگر تو نامم را صدا نزنی

صداهایی که می شنوم

چه فرقی خواهند داشت با سکوت؟

اگر تو نامم را صدا نزنی

چه فرقی خواهم داشت

با آن ها که هرگز به دنیا نیامده اند؟

چه فرقی خواهم داشت با دیگران؟

چه فرقی خواهم داشت با خودم؟

صدایم کن

صدایم کن تا بدانم چه کسانی نیستم!

کیانوش خان محمدی

وقتی نیستم

وقتی نیستم
برایم جای خالی بگذار
کنار بوق ها و ترافیک ها
کنار بی قراری میدان ها
کنار قرارهایت با کسی که من نیستم ...

اگر تو موسیقی بودی

اگر تو موسیقی بودی

بی وقفه به تو گوش می‌سپردم

و اندوهم به شادی بدل می‌شد


آنا آخماتووا

هرگز دلم ز کوی تو جائی دگر نرفت

هرگز دلم ز کوی تو جائی دگر نرفت
یکدم خیال روی توام از نظر نرفت

جان رفت و اشتیاق تو از جان بدر نشد
سر رفت و آرزوی تو از سر بدر نرفت

برایت گفتم حافظ شعری بسراید!

برایت گفتم حافظ شعری بسراید!
سعدی آن را به آراید!
مولانا آن را برقصاند!
شهریار آن را تاج دهد!
ومن با صدای شاملو برای چشمانت بخوانم!
سعیدفرضی زاده