یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

ببین تصویر چشماتو

ببین تصویر چشماتو
داره هر لحظه کم میشه
اگه این استخون باشه
داره تو سینه خم میشه

شاید دنیای بعدی شه
با چشمات رو به رو باشم
تا اون لحظه که می ارزه
فقط بغض گلو باشم


ببین تو حسرت چشمات
فقط رسوای غم بودم
منو بازم ببخش خوبم
اگه بد بود و کم بودم

(شاید فردای بعدی شه
شاید رویای بعدی شه
که سهم دست من باشی
شاید دنیای بعدی شه )

ببین شوری اشکامو
دارم حس می کنم بازم
تا وقتی که دلم زنده اس
واس تو عشق می بازم

ببین قلب منم یک روز
از این غصه رها میشه
همون روزی که حس من
با لبهات هم صدا میشه

جدایی ها تموم میشه
وجودم باز رها میشه
وصال دستمو دستات
فقط دست خدا میشه

(شاید فردای بعدی شه
شاید رویای بعدی شه
که سهم دست من باشی
شاید دنیای بعدی شه)

زهرا گودرزی فرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد