یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

131

من اگر دلم برای تو تنگ شده باشد،  

می آیم و حتی برای ده دقیقه کنارت می نشینم.


به اندازه یک سلام کنارت مکث می کنم،  

به قدر یک استکان چای وقتت را می گیرم 

 و مجبورت می کنم تا تو هم دلت برایم تنگ شود.


من اگر دلم تنگ شود  

به "قلب صورتی" و "میس یو" و "دلتنگتم رفیق" قناعت نمی کنم.


می آیم، خیره می شوم در چشم هایت 

 و آن قدر شیرین زبانی می کنم  

تا بفهمی بودنم با نبودنم فرق دارد.  

بفهمی من با تصویرم در تانگو و اسکایپ، 

 با جملات عاشقانه ام در وایبر و فیس بوک،  

با ابراز عشق از راه دور تفاوت دارم .


اگر برایت نوشتم"دلم برایت تنگ شده" باور نکن.


من اگر دلتنگت شوم، عاشقت می کنم.

 

نیلوفر لاری پور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد