یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

بااحساس عشق

بااحساس عشق
آب می خوردم

ذوق ام گرفت

لحظه خواندن اشعار یادم کرده ای
دیدم قطره اشکی ریخته بود
زیر راست گونه ات


ترس بر دلم افتاد
یعنی آشوب شد

من که دنبال تو کرده ام
در زمین مدرسه با رنگ احساس عشق
تنها بوده ایی اما با اشتهای شور عشق

لحظه ها پنهانی در کنار بادکنک ها
سبز و طلایی سفیدبه انتظار
آنقدر تنها

انگار در بازاری چون در فرنگ
کاش بودم
آن موقع که تصویر تو مانده در ذهن
دست زیر چانه بودی در کافه ایی زیبا و قشنگ

با یک شاخه گل
تا که بینی فیس تو فیس چهره ام
آه که این نماد
چقدر محبوب است در چین دوست

باورد باد من هم
عشق می ورزم به اعظم با خاطرات خوب
آدرنالین شور و شوق زندگی

خوش بحالم
چقدر زیبا بود فهیدم
اشک نبود

آب چکید برروی تصویر تو
آه من هنوزم دلتنگم
تشنه رخ رخسار توام


منوچهر فتیان پور

ای آنکه بدست تو حیات است و ممات

ای آنکه بدست تو حیات است و ممات
توفیق بده مرا به هنگام وفات
تا خاضع و خاشع با حضور قلبم
تسبیح کنم تو را بذکر صلوات


محمدحسن مداحی

چشمانت دنیای جدیدی دارد

چشمانت دنیای جدیدی دارد
نور دیگری..
مثل درخشش ماه
و این کافیست چرا که خاطره ای متفاوت دارد


شاهین افتخاری عمله

.. این شب ها به آهویی می مانم زخمی؛

.. این شب ها
به آهویی
می مانم زخمی؛
که
آغا محمد خان
با
کاسه ی چشم
هایم
شراب مینوشد
با
وَ، نفرت و قهر،
شمر ابنِ
ذی ال جوشن
از رودِ
: لب هایم آب؛


محمد ترکمان

ای پریچهره نگارِ شب نشین دل ما

ای پریچهره نگارِ شب نشین دل ما
کان شکرخندت شده مطلع اشعارما

التفاتی کن شبی ازشهد شیرین درخفا
بوسه ای تَربرلبان خشک ما ای مه لقا


امیرعلی مهدی پور

تاریکی تو مرا نمی ترساند

تاریکی تو مرا نمی ترساند فقط باعث می شود دست تو را بگیرم 

و نور تو باشم تا زمانیکه دوباره خودت را پیدا کنی، این کاری است که مردم وقتی عاشق می شوند انجام می دهند.

مرا نقاشی کن با چشمانت؛ با موسیقی ات؛ با نور و تاریکی ات؛ مرا با هنر خودت بپوشان.
می دانی در حقیقت خیلی دور نیستی تو در هر آهنگی که گوش می دهم هستی.
من از واژه خانه ساده استفاده نمی کنم پس حرفم را باور کن 

که تو همیشه در خانه ی درونم فصل بهار را داری و مثل آسمان رفتار می کنم، با تمام ستاره ها برای تو می درخشم.


شاهین افتخاری