یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

تو امید منی ای یار سرکش

تو امید منی ای یار سرکش
برو آن روسری ات را ز سر کش
نگردد هیچ از زیبایی اش کم
ندارد کاف اگر چون گاف سرکش
اگر باور نداری عاشق هستم
مرا دنبال خود تا رودسر کش
اگر ثابت نکردم عشق خود را
سپس از دست من فریاد سرکش

به جز تو در دلم عشق کسی نیست
بیا گاهی از این کاشانه سرکش
نمیدانم چه شد با خویش گفتم
رهایش کن دلم کم دردسر کش
ولی امید بخشش دارم از تو
بیا بنشین و با من باده سرکش
تویی که صد هنر در چنته داری
مرا در ذهن خود از نو ز سر کش
عزیزم روشنی بخش شبم باش
محبت کن به من دستی به سر کش
که دیگر جز گل رویت نبینم
تو هم واکن از آن گیسوی سر کش

احمدرضاشیخ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد