یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

یک روز آرام✈

شمع در تاریکی عاشقانه تر میسوزد...

به تو تکیه کرده‌ام

به تو تکیه کرده‌ام
و از درخت تنت
شاخه‌های مهربانی
مرا دربرگرفته‌اند...

غادة_السمان

السلام علیک یا صاحب الزمان


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

محمد

من نمی‌دانم چرا هر کسی را صدا کردم

من نمی‌دانم چرا هر کسی را صدا کردم
هر کس را دوست داشتم
ناگهان در خم کوچه گم شد.

احمدرضا_احمدی

بگذار بگویند تعادلش میزان نیست

بگذار بگویند

تعادلش میزان نیست

من که میدانم...

سهمشان از عاطفه،

بیشتر از کم نیست


فروغ فرهام

چه زیبا خفته ای

چه زیبا خفته ای
قبل صلات صبح
بر می خیزم
و طلوع ات را به نظاره می نشینم


هاشم محبی

هر قدر هیبت مردانه‌ات را به رخ بکشی

هر قدر هیبت مردانه‌ات را به رخ بکشی
اینجا زنی‌ست
که با دلبری‌های کودکانه
خودش را در آغوش تو جا می‌کُنَد


نازنین لقائی

بر عشق سلام، بر گل و خار، سلام

بر عشق سلام، بر گل و خار، سلام
بر مردمِ آزاد و گرفتار، سلام

جز مِهر، به قلب خسته ی ما، ره نیست
بر دشمن و دوست، بر تو و یار، سلام

حمیده عسکری بیجاربسته سری